Pages

My calendar

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 2, 2013

Gud bye 2012 Welcome 2013!!

Lama rasa nye aku xupdate diari sulit aku nie..hahaha..papepon pejam celik arinie da masuk hari kedua tahun 2013..Hepy new year!! Byk kenangan pahit dan manis yg ditinggalkan pada taun 2012!mcm2 ada...sume nye telah menjadi kenangan dan sejarah.
Cm org lain jugak,setiap taun mesti aku akn pasang azam dan semangat baru..macam2 la aku da list down kn ape azam dan impian yang harus aku gapai untuk taun baru nie.Azam taun baru la kate kn..hahaha..biapon azam taun lepsa n taun yg sudah2 masih ade yg xkesampaian lg..kuikuikui....
1.Mestilah tuk jd isteri yg solehah,seorang anak yg baik n ibu yg terbaik n bertanggujawab untuk anak2 dan keluarga
2. Mau KURUS!!!i want my body back! sprti zaman dulu2..azam nie yg x tcapai dr taun lepas lg..tp di carry forward ke taun nie..insyaalah..kne ade usaha yg lebih! 3.Dapat berubah menjadi yg lebih baik untuk diri sendiri dan org2 tsayang..
4.Simpan Rambut panjang2..
5.Lebih byk bersabar n betoleransi
6.Mau tambah n kukuhkn simpanan.
Banyak jugak tu..xpe la aku akan cuba lakukan yg terbaik dan yang termampu!semoga taun 2013 nie akan lebih memberikan aku semangat dan kekuatan untuk hadapi semua ujian dan cabaran dalam kehidupan ini.Aminnn....

No comments:

Post a Comment