Pages

My calendar

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 25, 2013

Bila sesuatu tak seperti yang diharapkan

Mood:Alahai nape laaa jadik cengini la pulok! Feel:xtau la nak rase ape!marah,sedih,frust,bengang sume da ade! act: still tunggu jela kalau still lagi ade Tengok je pada ayat2 kt atas tu mungkin da tau kot ape kedaan aku sekarang nie.Mood#Feeling#acting sume da aku write down kan da.. Haisshh...rasa frust x bila apa yang kita harapakan TAK seperti yang kita harapkan!tapi sebenarnya pon xde la aku rase frust sangat..ade ok,xde pon ok je..tp sekurang-kurangnya kalau ade ok la ckit dari xde..hahahaha...camtu la plak! Posting ni sebenarnya pon tak de la memberikan info yang berguna sangat pon.Saja2 aku untuk luahkan apa yang aku rasa sekarang nie.sekurang-kurangnya terluah jagak apa yang aku rasa walaupon xberapa nak terluah sangat.. Ok la cukup-culup la tu..next entry nanti aku posting kan benda yang "berinfo" sikit k.. PEACE YAWWWW!!!!

No comments:

Post a Comment